Rowboats!

Nu ska ni återigen få ett musiktips! Har ni missat denna låt och artist så har ni verkligen missat något! Artisten i fråga heter Regina Spektor och låten jag fastnat så otroligt mycket för heter Rowboats. Jag hörde den första gången för kanske ett halvår sen och fastnade direkt, sen dess har jag lyssnat på den i stort sett dagligen. 
 
Den här kvinnan är helt fantastisk. Ett geni. Låten är perfekt. Så perfekt. Allt stämmer. 
 
Det enda som inte är perfekt är musikvideon, eller är det bara jag som är trög? För jag fattar inte. Den börjar bra.. men sen känns det som att de bara har provat alla effekter som fanns i videoredigeringsprogramet. Eller så finns där någon röd tråd som jag inte kan se? 
 
Iallafall. Denna människa är ett musikaliskt geni. Jag älskar henne. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0