Turkiet del 3 - Bilder

Tredje inlägget från semestern: Random bilder. Ja, jag tänkte lägga upp lite semesterbilder. Och ja, jag vet att det är typ det tråkigaste ever att kolla på. Med andra ord passar det bra här i min blogg! :D
 
Strandpromenaden. Alltså hjärta! Här går vi varje morgon, en och en halv timmes promenad. Så himla skönt sätt att starta dagen! Måste röra på mig och pga värmen i detta land så är det i stort sett omöjligt att ta sig mer än tio meter mitt på dagen. Så på morgonen (innan klockan 8) eller på kvällen (efter klockan 21) kan man röra sig i byn. Resten av dagen är det bara att dega som gäller. Inget annat orkas. Knappt så man orkar äta :D For your information: 50 grader på stranden. 35 i vattnet. Sick!
 
Längs strandpromenaden fanns det en kattmamma och några kattungar, som vi alltså stötte på varje morgon :) Så himla söta!! Självklart hittade jag mig en favoritkisse, som var svartspräcklig med orange nos och tå. Hur söt liksom?! :D
 
Här är utsikten från min säng! Jag säger det igen: Utsikten från min säng. SÄNG. 
 
Stranden ♥
 
En kväll tog vi en promenad ner till kajen för att kolla på en båt! Den här lilla killen bor på kajen och var snabb på att visa oss runt överallt :) Så söt!
 
Fick blommor!! (+ utsikten från våran andra balkong)
 
Torkad chilli är tydligen the thing. Hänger absolut överallt. Men ingen vet vad man har det till? :D
 
Ja, vi åkte i den jävla soffan igen! :D En soffa som sitter fast i en motorbåt som kör olagligt fort och i "åttor" så man typ flyger av. Höll i mig för glatta livet och hade kramp i armarna i två dagar efteråt. Sen åkte vi igen. 
 
Sen provade jag undervattenskameran lite. Har inte lagt över bilderna till datorn ännu men ett litet smakprov kommer här:
 
Våran sista kväll. Fullmåne och allt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0